.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند.

باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند.

در اين ميان هر نامزد انتخاباتي يك و برخي ديگر نيز حتي چند شعار را به پوستر تبليغاتي خود اضافه كرده است كه هركدام از اين شعارها در نوع خود جالب است و حال و هواي ديگري به فضاي انتخابات بخشيده است.

البته برخي از نامزدها نيز بر اين باورند كه شعارهاي انتخاباتي چندان تاثيرگار نبوده و حتي ممكن است مردم به نامزدهايي كه شعارهايي را براي خود انتخاب كرده‌اند راي نيز ندهند.

با اين وجود، از نظر خيلي‌ها شعار همچنان به عنوان بهترين وسيله براي معرفي و كسب راي در ميان اغلب نامزدهاي انتخاباتي در استان گلستان، بويژه گرگان مركزاستان رواج يافته و امروز اندك نامزد انتخاباتي را مي‌توان يافت كه پوستر و يا ستادهاي انتخاباتي خود را با شعاري مزين نكرده باشد.

"شعاري ندارم، گرگان را دوست دارم" ، "شهرمن ، من به تو مي‌انديشم" و "مي‌سازمت شهر من" از جمله شعارهايي است كه برخي از نامزدهاي انتخاباتي بر روي پوسترهاي خود عنوان كرده‌اند.

"پاك باشيم و خدمتگزار" ، مردم قدر خدمت صادقانه را مي‌دانند" و "آباداني ، آبادي و آباد" از ديگر اين شعارها است.

در اين ميان شعارهايي هم ديده مي‌شود كه نامزدهاي انتخاباتي براي اولين بار آنها را انتخاب كرده‌اند كه از جذابيتي بيشتري نسبت به ساير شعارها برخوردار مي‌باشد.

اغلب اين شعارها به صورت شعر و يا جملاتي كوتاه و ادبي است و به گفته هواداران نامزدها استفاده از چنين شعارهايي مي‌تواند ميان نامزد تبليغاتي و فرد راي‌دهنده پيوندي ايجاد كند.

"ديروز را شكستيم ، امروز عهد بستيم ، با سعي خود بسازيم ، فرداي بهتري را" شعار يكي از نامزدهاي انتخاباتي سومين دوره شوراهاي اسلامي در يكي از شهرهاي استان بوده است.

"دوصد گفته را نيم كردار نيست" و "وطنم خاك پاك ايران است، شهر من شهر خوب گرگان است" شعارهاي ديگري از تعدادي ديگر از نامزدهاي انتخاباتي است.

برخي از نامزدهاي انتخاباتي نيز پوسترهاي خود را به شعارهاي جدي مزين كرده‌اند كه در اين ميان مي‌توان به شعارهاي "شوراها تجلي حاكميت مردم بر سرنوشت خويش" ، " در هر سمتي خدمت به مردم" و "تدبير، برنامه‌ريزي و توسعه پايدار" اشاره كرد.

تعدادي از نامزدهاي انتخاباتي نيز در شعارهاي خود از عمل‌گرايي گفته‌اند كه در اين ميان مي‌توان به شعارهايي نظير" فرد به عمل شناخته مي‌شود نه شعار" و " شعاري ندارم گرگان را دوست دارم" و "تا به كي! بايد كه ساخت" اشاره كرد.

در اين ميان زنان نيز شعارهايي را براي جلب توجه مردم به ويژه قشر زنان و دختران برگزديه‌اند.

"زن‌ايراني به عشق وطن يك روز اسلحه مي‌گيرد، يك روز قلم وامروز مسووليت" و " و من مي‌توانم " شعارهايي است كه برخي از نامزدهاي انتخاباتي براي خود انتخاب كرده‌اند. /ايرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن اقبالي 29 ارديبهشت 1392
سلام.ممنون از زحمت شما.قشنگ بود بعضي از متن ها.
یک دوست 4 خرداد 1392
بیشتر بنویسید .بیشتر از شعارها بگید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.